22 Kasım 2011 Salı

my dear gloves...

bugün istiklalde yürürken gözüme takılan eldivenlere (yukarıda arz-ı endam etmektedirler şu anda) dokunmamla cüzdanıma elimi atmam bir oldu açıkçası...bu bence kadınsal bir içgüdü... alışveriş bizi çağırıyorrr :D  7mizde de 70imizde de !! üzgünüm beyler. kızların daha cok hoşuna gidecek bir mevzu okuyan erkek izleyiciler beni hoş görsün lütfen.. son 2 senedir bir takıntım var .kendisine 'eldiven' diyebiliriz kısaca.. aldıkça alasım geliyor, engel olamıyorum... bir kısmınıda sizinle paylaşmak istedim.modellikte bana yardımcı olan anneme de buradan teşekkür etmek isterim. öperim..

                                      gözde eldivenlerim bunlar :D

         bir diğer vazgeçemediğim çift ise burada.. model: anne (benim tırnaklarım böyle güzel değil maalesef )



katil eldiveni gibiler biliyorum

soğuk kış günlerinde uuupuzuuuun ve de sımsıcacıklar ..

                                                                         xxx